Održivost amfori BSCI
Nadgledajte poboljšanja u učinku vaših poslovnih partnera prema zahtevima amfori BSCI kodeksa ponašanja.

Amfori BSCI sistem, zasnovan na zajedničkim pravilima ponašanja, nudi postepen pristup koji omogućava kompanijama da u središte svog poslovanja stave održivu trgovinu tako što će:
- ostvarivati interakciju sa svojim poslovnim partnerima i nadgledati njihov društveni učinak;
- postati osnaženi i primati podršku.
Kao partner za proveravanje za amfori, SGS vam može pomoći da nadgledate lanac snabdevanja prema zahtevima amfori BSCI kodeksa ponašanja. Efikasno, što znači nadziranje napretka lanca snabdevanja u primeni i poboljšavanju održivih poslovnih praksi.
Prednosti amfori BSCI
Učešćem u amfori BSCI, članovi mogu da:
- Poboljšaju društveni učinak svog lanca snabdevanja;
- Smanje troškove i povećaju efikasnost;
- Imaju jasan i dosledan pristup koji ističe najbolje prakse;
- Poboljšaju otpornost svog poslovanja na promene u delatnosti i na tržištu;
- Poboljšaju svoju poslovnu reputaciju ispunjavanjem očekivanja klijenata i zainteresovanih strana.
Platformu amfori BSCI je razvio 2003. godine, amfori, vodeće globalno poslovno udruženje za otvorenu i održivu trgovinu, sa ciljem da podrži kompanije koje povećavaju ljudski napredak, odgovorno koriste prirodne resurse i globalno podstiču otvorenu trgovinu.
Struktura šeme procene
amfori BSCI procenjuje proizvođača prema vrednostima i principima amfori BSCI kodeksa ponašanja, koji se odražavaju u 13 međusobno povezanih oblasti učinka (PA):
- Sistem menadžmenta kvalitetom i kaskadni efekat;
- Uključivanje i zaštita zaposlenih;
- Pravo na slobodu udruživanja i kolektivno ugovaranje;
- Bez diskriminacije;
- Pravedna naknada;
- Pristojno radno vreme;
- Zaštita zdravlja i bezbednost na radu (OHS);
- Bez rada dece;
- Posebna zaštita mladih zaposlenih;
- Bez nesigurnog zapošljavanja;
- Bez prinudnog rada;
- Zaštita životne sredine;
- Etičko poslovno ponašanje.
Proces amfori BSCI provere
Proces amfori BSCI provere može da se sastoji od kombinacije potpune i naknadnih provera. Potpune provere se održavaju svake dve godine i pokrivaju svih 13 oblasti učinka, a naknadne provere se sprovode između njih i fokusiraju se samo na one PA kojima su potrebni novi dokazi o napretku proveravanog preduzeća.
Svaka provera donosi ocenu, od A do E, koja odražava opseg do kojeg je proveravano preduzeće integrisalo amfori BSCI kodeks ponašanja u svoje svakodnevno poslovanje i operacije.
Zašto izabrati SGS-ove usluge BSCI provere?
Mi posedujemo veliko iskustvo. Sproveli smo na hiljade provera prema ovom planu i zapošljavamo posvećeni tim i menadžera plana kako bismo osigurali doslednost proveravanja u zemljama širom sveta. Naša globalna mreža revizora omogućava brz i ekonomičan odziv u većini glavnih proizvodnih oblasti. Pored toga, možemo da ponudimo posvećene menadžere za ključne kupce da podrže velike programe.
Saznajte kako SGS može da pomogne vama i vašim poslovnim partnerima da održite usklađenost sa amfori BSCI kodeksom ponašanja.