Energija Tretman goriva
Svet sve više prelazi na čistija goriva sa manje zagađivača koji pružaju veće performanse. Širom sveta zakonodavstvo menja profile goriva i potreba za tretman aditivima raste.

Mnoge starije rafinerije se modernizuju kako bi ispratile promene koje se dešavaju u svetu i sve više im trebaju tretmani aditivima kako bi mogli da proizvedu proizvode prema međunarodnim standardima. Postoji i rastuća potreba za tretmanom goriva kako bi se suzbile logističke poteškoće koje utiču na infrastrukturu za distribuciju, od cevovoda i železničkih šina do rečnih barži i drumskih cisterni.
SGS Laroute pruža specijalističke usluge aditiva trgovcima naftom u svetu, sa bazom klijenata od malih nezavisnih do glavnih trgovaca naftom.
Zbog čega je tretman goriva neophodan?
Problemi koje je potrebno rešavati su uglavnom nastali ili zbog poteškoća u rukovanju ili zbog ugovornih zahteva koje naši kupci moraju da ispune.
Na primer, kod dizel-goriva mi posebno vidimo povećanu potrebu za sledećim:
- mazivost;
- poboljšanje svojstava na hladnom CFPP / temperatura zamagljenja / tačka tečljivosti modela.
Ovo smanjivanje nivoa sumpora u dizel-gorivu uvodi potrebu za kontrolisanjem mazivosti goriva. Poboljšanja rafinisanja takođe menjaju profil svojstava dizel-goriva na hladnom usled promene u opsegu ključanja novog dizel-goriva.
Profili dizel-goriva se takođe menjaju kako se sve više srednjih destilata istiskuje u procesu rafinacije. To dovodi do goriva sa višom tačkom tečljivosti koja se teže tretiraju na tačku topljivosti i kod kojih se teže sprečava emulgacija kada poraste nivo vode.
Kako mi tretiramo goriva
Krucijalni prvi korak je uzeti reprezentativne uzorke tereta koji će se tretirati i utvrditi početnu tačku. Tada ćemo biti u stanju da saznamo da li i kako možemo postići potrebnu specifikaciju.
Nakon što smo utvrdili početnu tačku i dogovorili se oko nivoa tretmana, spremni smo da pređemo na tretman goriva. Tretman goriva može da se vrši ili u cevovodima, u rezervoaru ili u plovilu, u zavisnosti od situacije.
Pravila i postupci koji upravljaju tretmanima u lukama i na plovilima postaju sve stroža, sa zdravljem i usaglašenošću sa bezbednosnim propisima na prvom mestu. Prilikom tretmana goriva, SGS Laroute koristi opremu koja je usaglašena sa zahtevima glavnih naftnih kompanija, terminala i špeditera.
Zbog čega SGS Laroute?
Mi smo lider u svetu u sektoru usluga aditiva, radeći u uvoznim i izvoznim lukama u bivšem Sovjetskom Savezu (FSU), Bliskog istoka, Afrike, Azije, Evrope i Severne Amerike. Naša usluga je jedinstvena; nijedna druga kompanija nema toliku geografsku pokrivenost, raspoložive zalihe, opremu i pristup lukama.
Trenutno godišnje tretiramo preko 40 miliona Mt sirove nafte i naftnih proizvoda. Poslujemo u 36 zemalja sa zalihama aditiva koji odgovaraju zahtevima lokalnog tržišta.
Saznajte kako SGS Laroute-ove usluge tretiranja goriva mogu da pomognu u vašem radu.