Roba Široke Potrošnje i Maloprodaja Tajna kupovina
Da li vaši klijenti dobijaju uslugu kakvu očekujete?

Usluge tajnog kupca predstavljaju nezavisnu procenu vaših radnih procedura, kodeksa ponašanja i iskustva koje imaju klijenti.
Tajni kupci u maloprodaji, hotelima, restoranima ili automobilskim salonima vam pomažu da uočite propuste u očekivanjima i preduzmete neophodne korake za ispravljanje. To će podići svest o vašim procedurama i poboljšati ponašanje osoblja. Kao rezultat toga, nivo usluge koja se pruža klijentima će se poboljšati, što može da dovede do veće prodaje.
Mi u SGS-u radimo zajedno sa vama kako bismo razumeli vašu organizaciju, njene procedure i kodeks ponašanja. Predstavljajući se kao pravi klijent, naš tajni gost će igrati ulogu bilo kog redovnog gosta ili klijenta i ponašati se kao on. Naše usluge tajne kupovine predstavljaju dobro planirane i izvršene programe.
Tajna kupovina u maloprodaji
Harmonizacija iskustva korisnika je sve popularnija kod nacionalnih i međunarodnih kompanija koje se bave maloprodajom i vlasnika imena. Zbog svesti o imenima i reputacije imena kompanije često standardizuju organizaciju, proizvodnju i marketing proizvoda. Međutim, globalna imena se često i prilagođavaju lokalnim tržištima, a da pritom zadržavaju identitet imena.
Na početku ćemo sarađivati sa vama da bismo se postarali da imate primenjene pravilne mere. Naš tajanstveni kupac će potom posetiti prodavnice da bi proverio vaše prodajno mesto i uslugu koja se pruža klijentima. On će utvrditi da li je tim uspeo da stvori savršeno prodajno iskustvo i izvestiti o tome.
Tajna kupovina u hotelima i restoranima
Timovi tajnih kupaca koji rade u ugostiteljskom sektoru će ispitati interakciju između osoblja i gostiju, istovremeno isprobavajući ili koristeći neke od usluga. U aktivnosti naših timova spada:
- raspitivanje i učlanjivanje;
- rezervacija telefonom;
- poseta radi obedovanja i zabave;
- odsedanje u hotelu preko noći, što može da obuhvati neke od usluga ili sve njih;
- kupovina proizvoda, pregled prezentacije i odlika proizvoda;
- traženje saveta od recepcije, uprave ili centralnog rukovodstva.
Vaš program će pružiti potpune povratne informacije od naših tajnih kupaca i pregled prodajnog mesta i interakcije sa osobljem. Percepcija i iskustvo gostiju su konačne i prave mere kvaliteta usluge i proizvoda. Da bismo vam pomogli da poboljšate korisničko iskustvo, razvićemo jedinstvenu meru iskustva klijenata u odnosu na vašu viziju i zajedno ćemo odrediti ciljne grupe klijenata na koje bi vaša organizacija trebalo da se usredsredi.
Tajna kupovina automobila (provere zaštite imena)
Vaša mreža distributera predstavlja ljudsko lice vašeg imena. Profesionalni distributeri grade vaše ime i pokreću poslovanje. Za proizvođače automobila ključno je da distributerska mreža poštuje ime i postupa u skladu sa vašim standardima.
Naše provere od strane tajnog kupca/provere zaštite imena štite, održavaju i grade vaše ime tako što kontrolišu da li se distributer pridržava smernica kompanije i izveštavaju o tome. Profesionalni proveravač igra ulogu kupca i daje izveštaj o dogovorenom skupu kriterijuma. On služi i kao dopunska alatka tradicionalnim nezavisnim proverama koje možda vršite.
Ove provere možemo da izvršimo i kod konkurentskih distributera, što će vam pružiti korisne informacije o njihovim stavovima, prednostima i manama.
Saznajte više o uslugama tajnog kupca, nezavisnoj proceni standarda usluge koja se pruža klijentima.